SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 8 Januari 2013

AKTIVITI CAT RUMAH KAMPUNG



Pandangan Hadapan

Pandangan Belakang

Ok....mari kita mulakan dengan cerita aku tentang aktiviti cat rumah kat kampung. Masa tuk aku ambil cat bersama-sama ngan Ahmad n adik aku komai ialah.... 5 hari... Tu pun dah rase tak larat. Kira kami buat apa yang ada, tapi boleh dikatakan 80% la siap.... Selebihnya turn Mimit & Kak Ana lak & family bantu.... Cantik tak? Huhuhu... Pada sesiapa yang penah tengok gambar rumah aku sebelum ni kat blog ni gak, tau la... kan3? Hehehe. Nak tau....aku masa tu amik cuti sempena cuti yang leh disambung2 tu... Masa 20/12/2012 (Khamis) hari cuti bagi Negeri Johor, pastu selasa 25/12/2012 tu Krismas... Aku amik jumaat n Isnin. Cun kan date tu.....

2 ulasan:

  1. Cantiknyer Fara, ceria je kaler, sejuk mata memandang..

    BalasPadam
  2. Tu Hajar tengok time dah cat. mase belum... bukan sejuk mata memandang, tapi sayu je hati melihatnya. Cam usang sangat. Huhuhu. Tapi Farra still bersyukur masih ade rumah tuk berteduh n rumah ni la tempat Farra dibesarkan. Betul tak?

    BalasPadam