SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 18 Januari 2013

GENAP 3 TAHUN DALAM PDRM

Erm...ni la salah satu hari yang dinanti2 sepanjang aku berada di PDRM ni. Orang kata kalau kita dah sah jawatan tu, memangla dah lega, tapi motif utama aku masuk dalam sektor kerajaan ni adalah untuk masuk skim berpencen, al maklumla bukannya ade kebun ke, rumah sewa berderet ke yang tinggal dok kutip duit bila da bersara nanti. Haa... 18/01/2013 genap 3 tahun aku berkhidmat didalam sektor kerajaan, telah disahkan jawatan 22 Julai 2011. Syukur sangat sebab esok ade dua benda yang buat aku happy, first aku dah leh hantar permohonan tu sebab kena genap 3 tahun 1 hari baru leh hantar, pastu lak esok gak hari lahir mak aku yang ke 55 tahun.... Diam tak diam, 3 tahun dah kan aku meninggalkan jurunilai. Erm... cepat benar masa berlalu kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan