SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 25 April 2013

HASIL PERCUTIAN 3 HARI - Langsir Raya 2013


Uit... Apakah itu? Hehehe. Tengok tajuk, gambar semua orang dah tau yang tu langsir. Erm....bila masa pulak aku ni bercuti kan? Al kisah diringkaskan cerita, aku ni baru naik keje. Isnin hingga rabu lepas aku meng offer kan diri untuk cuti demi pelajaran Ahmad dan Adif. Hehehe..... ayat cam good2 je orang cakap kan? 

Sebenarnya Ahmad ada final exam 3 hari tu, tido PIS, kira tak balik rumah la. Malam tadi baru balik, so bila fikir2 boleh je cutikan Adif tapi cian lak, budak baru nak blajar kan. Kalau aku, cuti pun masih berbaki 21 hari, so tak de masalah la. Pegawai aku bagi je kalau aku kuar jap amik dan hantar Adif, tapi aku rasa tak syok lak, dah la jauh. Makan masa n buat penat badan je kan.

Pastu, bila da apply tu aku fikir nak buat apa je kat rumah. So, aku contact member sana sini, konon nak merewang, merayap la jumpe die orang kan. Mana yang keje pejabat, dia orang ok je tapi bila aku scan balik plan tu cam sama je aku gi keje, wat sakit badan, so aku decide baik aku dok rumah jahit langsir.

Akhirnya aku berjaya!!! Tinggal langsir jarang je lom beli. Hasil ukuran yang silap masa beli, dapatlah aku buat 2 langsir tuk pintu sliding, 2 langsir pintu bilik, 2 langsir tingkap dan 1 alas meja. Tak membazir langsung. Puas sangat. Hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan