SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 15 April 2013

MENYONGSANG ARUS

Uiii...lama tul aku tak update blog kan? Bayangkanlah, dari 5 Mac baru sekarang aku sibuk nak menaip nak menjenguk. Aii...kalau la kenalan rapat, mau kecil hati tak bertanya khabar. Hehehe.... Ala... bukan sebab pe, sebab line wi fi kat pejabat dah kena block. Dah ade password la, pastu broadband Ahmad kata dia dah tak guna sangat masa belajar, so tak yah reload pun tak pe. Haa... tu dia yang menjadikan sebulan sepuluh hari gak tak update yek.... Erm...xpe, pasni confirm aku rajin sikit menaip sebab.... sebab kena tunggu petang ni, kalau semua berjalan lancar seperti yang di plan kan, aku pasti dan sure sesangat akan post one N3 yang menarik tentang perkembangan diri dari segi teknologi ni. Hahaha...Bak kata aku sendiri, aku ni agak ketinggalan zaman sikit. Erm...tunggu tau... For now, cau cin cau.....

Eh!jap2...ape plak da nak gi kan, tajuk lain, citer lain, mane boleh macam tu beb! So, aku nak citer sikit pasal satu kete ni, hari tu aku tak terkena, so aku tak kisah (biasalah, orang ni kalau dah kena batang hidung sendiri, baru sibuk nak bising2 macam aku ni la). Ni ha.... ade satu hari tu aku nampak satu kete ni die jalan menyongsang arus, aku just biar je la sebab nun ha, jauh di sana. TETAPI!!! Pagi tadi hampir saja aku berlanggar dengan kete tu. Betul2 aku kuar simpang rumah menghala ke kiri sebab jalan sehala kan, mata aku ni just tengok kete dari kanan je la, ha...terpacul kete tu kat depan. Terus aku brek, hon and angkat tangan tanda marah.... Ingin saje aku kuar kete, nasihatkan die sikit, tapi memandangkan kami di tengah2 jalan n aku pun nak gi keje, aku nak tunggu masa yang sesuai sebab aku rasa die tak tau kot jalan tu sehala. Erm... ok tak? Hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan