SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 12 Mei 2013

SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU - Ibu yangku pangil Mak.......

Selamat menyambut hari ibu semua....betul ke hari ni hari ibu sebab aku da dapat mesej semalam lagi. Takpela yang penting ada gak yang mengucapkan pada aku ni ek....hehehe. ha...ni gambar lukisan anak pegawai aku sempena hari ibu ni. Pasti terharu hati seorang ibu bila menerima hadiah sebegini dari anak kecil dan masih bersekolah kan. Pagi tadi kira sebelum aku memblogkan diri ni la.Aku mesej mak aku, bg ucapan sikit.Minta maaf.Macam biasala hati sensitif aku ni tetibe je rase hiba, pe lagi....berlinang, berjujurai la air mata ni. Siap sendu sedan lagi tu. Hehehe Pe2 pun harap ibu aku yang aku panggil mak akan dapat merasai kebahagiaan dan nikmat hidup ini suatu hari nanti. Aku nak yang mak aku tau...... Onet sayang mak sangat2.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan