SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 5 September 2013

PRE ORDER COLLECTION - Cantik2 jugak.....Macam aku lak yang berkenan.Hehehe.

Hello.... hello.... hello.... n good morning kengkawan..... hari ni aku nak share sikit antara baju yang aku promote @ jual kat page aku sekarang. Yang ni semua kategori closed order 15/9/2013 & ready stock 23/9/2013 kalau tak silap aku. Haa... cube korang tengok ber stail juga kan? Ai... silap2 aku yang beli ni. Hehehe.

3TONES UMBRELLA DRESS

ALODIA DRESS

FINGER CARDI

LORENO TOPS

RAYYA CARDI

SALLY TOP

SYALUM DRESS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan