SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 14 Mac 2012

MINUMAN KESIHATAN PERCUMA

Pagi semalam selepas aku pegi jumpa KJP yang takde pe2 tu, ku dapati ade 3 lori minuman kesihatan kat parking belakang tu. Lori kecil tu bawak produk fitness, milo n nescafe. So, tanpa membuang masa kami satu pejabat bergilir2 la gi la sana. Minuman free, ramai la gak yang cam pirana kehausan kat sana (hehehe, termasuk aku la kan, takkan tak nak ngaku). Tapi disebabkan berdiri, kami (aku ngan beberapa rakan pejabat) rasa lebih baik makan/minum fitness je, milo ngan nescafe bawak pejabat. Haa...ni la hasilnya....dah abiss da....

1 ulasan:

  1. salam akak yg cantik . boleh tak nak no milo free ni ?

    BalasPadam