SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 29 Mac 2012

GAMBAR GI BUKIT AMAN


Hahaha...gambar dari kereta je ke Cik Dilla ooiii...Yela kan....faham2 je la, aku gi bukit Aman ni atas urusan2 penting yang berkaitan kerjaya orang lain n aku. So, bangun pagi2....hantar anak awal n bergegas ke sana. Ingat nak berjalan gak, tapi fikirkan waktu bekerja orang kata buat yang wajib je la. But, aku still happy dapat gak jumpa beberapa orang yang selalu aku berhubung walaupun ada seseorang tu yang tak dapat aku jumpa. Biasala masing2 bz kan...Takpe ye, lain kali maybe kite boleh berjumpa. Bukan pe, kalau kite dapat berjumpa ngan orang yang selalu kita berurusan & selalu membantu kita, kerja akan lebih mudah dan lancar sebab mengenai rupa n budi...Tapi bukan tuk amik kesempatan sebab die kenal kita k... Ingat tu......






Tiada ulasan:

Catat Ulasan