SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 11 November 2012

BLOG TV YANG HEBAT!!!

  

Setelah beberapa minggu mencari, akhirnya aku temui satu blog yang dapat memenuhi hatiku yang meronta nak sangat menonton n mengikuti citer julia ni. Blog ni rupenya sangat2 sarat ngan citer2 tv tau.... hope bagi sesape yang ade masalah tv rosak, takde astro nak simpan2 citer time maghrib tu, terlepas beberapa episod citer siri yang digemari (cam aku lah kan) boleh la korang survey2 blog ni. Aku pun lom sempat habis geledah sebab puncanya aku cuma nak tengok citer julia tu je :) nak tonton kat tonton tu malas nak sign up2... So, aku harap korang pun leh follow blog ni kalau difikirkan berguna tuk korang k :) Blognya ialah..... http://tvportalmalaysia.blogspot.com/  KLIK jangan tak KLIK.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan