SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 25 Februari 2013

HADIAH HARI LAHIR AHMAD KE-33


Haa....birthday Ahmad kali ini aku dah rancang baeekkk punye. Kononnya nak suprise ngan menggunakan pos laju, tapi macam biasalah, aku bukan ade satu je perancangan, pastinya ada plan B & C. So, nak dijadikan cerita, plan asal tak menjadi, aku guna plan C. Maksudnya bagi je direct pada dia dengan tiada perasaan pe2. Hehehe... 

Aku ada buat buku ucapan yang aku minta kawan2 tulis tau, tapi tak sempat nak amik gambar lak. Nanti kalau ada aku letak k..... Susah gak nak merealisasikan buku tu sebab nak minta member dia tulis tanpa pengetahuan dia bukannya mudah. Terpaksa bersorok2 dalam beg n amik masa dia mengacarakan majlis masa family day. Well, pe2 pun aku nak ucap terima kasih kat semua member aku n dia yang sudi mengarang ucapan kat dalam kad tu. Thanks u olls.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan