SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 13 Februari 2013

HANTARAN PERKAHWINAN MAI & SYED

Ha...dalam sesuatu majlis perkahwinan, biasanya yang dok orang sibuk nak tengok ialah pengantin, pelamin, bilik dan yang pasti lagi bersungguh orang nak tengok ialah hantaran....... So, tak yah susah2 kat sana sebab kat sini aku letakkan gambar hantaran masa majlis perkahwinan Mai & Syed. Maklumlah aku kan perunding majlis yang daftar dan lantik sendiri, ade takde nak gak promote kan apa yang aku buat. Hehehe....

Aku namakan sirih junjung koboi sebab main memandai je buat. Hehehe.......

Hantaran dari pihak kami pengantin perempuan. Ha...kalau nak tau, yang berbakul2 tu, yang berfesyen2 tu, penuh seni tu.... aku... tak buat. Tu Kak Ana yang kreatif la yang buat, aku cuma yang main letak2, reben2...ade lapik kain felt hijau tu, baru aku buat.... Hahaha....

Yang ni lak dari pihak lelaki. Nampak cam sikit, tapi isinya banyak sebab mereka kan datang dari jauh, pakai kotak gabungkan, lagi senang dan selamat, tapi korang cubelah tengok, kotak bukan sebarang kotak tau.... Dengarnya beli kat sempadan Thailand sana. Jauh tu, susah nak dapat.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan