SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 27 Mei 2011

NUR KASIH & KABIR BHATIA .......




Erm.......cuti hari tu 23/05/2011 aku ngan suami tak lepaskan peluang gi tengok Nur Kasih. Oleh kerana kiteorang dah ikuti citer nie dari drama bersiri, so rasa tak lengkap rasanya kalau tak tengok movie die kan. Ok lah citer die, menitis gaklah air mata aku nie kat pawagam MBO, Giant, U Mall, Skudai tu. Aku rasa dalam diam, suami aku pun cam tu gak. Hehehe. Sebab....... tak sudah2 keluar je dari panggung tu die cakap sedih citernye, ok, best. Agaknye sebelum aku cakap, die cakap dulu la agar tak malu sangat kalau aku kat die bersedih gak. Hahaha. Yang best tengok wayang waktu hari bekerja ni, orang tak ramai. Adalah 8 orang dalam pawagam tu. Aman sikit hati n minda nak menghayati setiap babak dalam filem tu. Aku pun tak tau la, tapi sejak akhir2 nie, citer2 sentuhan Kabir Bhatia nie memang menarik minat aku. maybe coz cara penyampainya. Cam citer SEPI & CINTA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan