SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 27 Mei 2011

HIASAN DINDING COMEL.......




Cantik tak? hiasan dinding nie cam 'sticker' yang aku penah paparkan dulu. Cuma kali nie masa gi kedai 2N kat Sri Pulai baru2 nie ternampak gambar nie. Harga pun dah turun sekarang, dah dapat RM1.90. Biasalah baru2 keluarkan mahal sikit, nama pun baru. Ye tak? Yang nie cam cantik je, so aku belilah. Aku beli 2. Satu lagi gambar ikan yang dalam citer 'Finding Nemo' tu. Yang tu aku letak kat bilik air, sama ngan mainan Adif. Tapi yang tu tak sempat nak amik gambar. Yang nie aku lekat kat bilik aku sebelah dinding tempat Adif biasa tido. Biar nampak ceria sikit. Masa aku amik gambar nie pun Adif ngah tido. Disebabkan 'skill' mengambil gambar aku yang agak ok gak la. So, tak perasanla si Adif tu. Hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan