SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 22 September 2012

KELUARGA KAK ANA


Pening kepala dok fikir kerja yang lom selesai tapi aku tak dapat membantu. Cian lak bila mengenangkan CC yang kena datang n buat pagi ni. Tapi aku memang dah maklum kat CC n say sorry sebab keadaan yang tak leh nak buat pe2. So, ade takde aku godeh2 la blog aku, tengok2 gambar n terpandang satu gambar ni. Maybe korang tak kenal sangat family aku sebab asyik gambar aku, gambar aku n gambar aku je kan? Hahaha. 

Ok, hari ni aku nak kasi lihat gambar keluarga kakak sulong aku iaitu Suhana (Kak Ana). Dia tak suka kami panggil die kakak, so panggil Ana je la. Beza umur ngan aku cuma 3 tahun. Sekarang anak die baru 4 n empat2 perempuan. Hubungan aku ngan dia ni kejap elok, kejap tidak.Ntahlah...Malas nak cakap banyak. Tapi dah orang kata hubungan adik beradik ni bagaikan air, dicincangkan pun tak akan putus :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan