SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 5 September 2012

SUSAH NAK CAKAPLAH....

Manusia-manusia....aii... dah namanya manusia kan, manalah ade yang sempurna. Tapi ntahla, napelah die asyik nak mencari salahku je, tu yang aku tak faham...ai.. geram pun ada...erm...

Baik aku letak gambar ngan mak ni, sejuk sikit hati. Hehehe.... See, my mom :)


Hohoho...apa yang Puan Farraa kita ni membebel tengahari terik ni kan? Takde, aku just nak luahkan sikit perasaan ni. Aku ade sikit geram ngan seseorang yang pada pendapat aku dia ni tak rabun jauh sebab dari pandangan jauh die leh nampak je pergerakkan n salah aku, tu yang aku rasa cam tu. Tapi aku rase die ade sedikit masalah rabun dekat sebab 'budak2' di bawah jagaan die, die nampak sempurna. Macam tak penah buat salah.Ibarat kalau kain putih tu, tertitik setitik hitam, tu la yang die nampak (putih ke?hahaha) More explaination? tak payah la. Just nak cakap ni je sebab aku dah cakap ngan member kalau die ungkit lagi hal tu, ayat ni gak la aku nak cakap kat die, but b4 tu say sorry la kan? Ok tak? Hehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan