SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 14 September 2012

MERAJUK....SALAH KE?

Hahaha....boleh tak kalau hari ni aku nak merajuk? Salah ke? Hehehe.... Tengoklah apa aku buat sorang2 kat pejabat ni. Amik gambar muka merajuk. Hehehe... Sebenarnya hari ni pejabat satu lagi tu buat sambutan hari raya, tapi sebab hati belum betul2 bersedia disebabkan seseorang tu, aku tak gi la kan. Malas nak tambah luka dihati. Erm... nak kata terluka sangat tu takdelah, tapi still luka la. Lagipun semua dah pegi, aku yang offer diri nak stay. Aku tak kisah, dapat gak aku leh bersenang hati jaga pejabat sambil mengikuti lagu2 yang berkumandang kat radio. Kata seorang kawan, dah tua2 ni makin sensitif ke? Aku kata bukanlah, 'manja' (kategori ngada2, hahaha)

Empat malam balik kul 11 lebih, muka pun makin tembam (ade kaitan ke?hehehe)


Saje nak tunjuk pakai kerongsang kat tepi lak ;P 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan