SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 7 September 2012

SYABAS EDRY ABDUL HALIM - 29 FEBRUARI

Sekadar gambar hiasan :)

Hehehe....memang gambar diatas tiada kena mengena ngan ucapan tahniah ni tau. Saje2 je nak letak. Pepaham je la aku ni cam ne. Suka2 je buat itu ini :) Ha....semalam aku nak citer ni, dah tengok filem 29 Februari yang Edry KRU tu buat. Tu yang rasa berbesar hati nak ucap syabas n tahniah sebab citer ni dapat menyentuh hati sanubariku ini. Dah macam tengok filkem hindustan Kabhi Kushi Kabhi Gham  (betul tak ek ejaan, ah!lantak la) la pulak..... Kejap aku tersenyum gembira, kejap aku terdiam sedih. Jalan cerita sangat menarik pada pendapat aku sebab ni baru pertama kali aku tengok citer yang tiada unsur ciplak jalan citer mana2 (lebih kurang sama ngan citer lain). Aku bagi markah penuh 5 bintang :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan