SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 18 September 2012

KERJA OH KERJA

Borang-borang permohonan

Aduyai...nak buat macam mana kan, dah namanye kerja terpaksa gak ku gagahi kaki ini. Maklum ajelah aku kan pengganti CC yang bercuti hari ni. Aku sebenarnya kurang sihat. Semalam perut sakit, berangin, muntah, sakit badan semua ada. Satu hari baring dalam bilik je. 

Mula2 lepas makan panadol tu berpeluh, elok la sikit. Dapat gak basuh baju yang penuh dengan pasir yang di bawa dari Tanjung Leman. Pastu jadi balik. Petang bila da tak tahan, aku gi klinik. Tu yang pagi ni maklum kat pegawai masuk lewat sikit, badan kurang sihat. Aku kena datang gak hari ni sebab aku kena semak borang2 permohonan bagi urusan kenaikkan pangkat yang berakhir 14hb peringkat Kontinjen & 24hb Bukit Aman. Plannye nak naik Bukit Aman 23hb tapi lom pasti waktunya. Ingatkan tahun ni dah tak naik sana lagi...... Yelah kita hanya merancang kan. Bukan pe, risau bila 24hb baru bertolak, pastu nak kena semak satu persatu, ntah kul bape baru nak balik kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan