SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 26 September 2012

ANGGUR PULAI JAYA, JOHOR

Erm.... Nak letak label Santai ke Luahan Rasa ke Info pun aku tak pasti sebab pelbagai perasaan bermain di minda dan hati ni. Rase badan kurang selesa pun ade ni. Malam tadi sebenarnya 'kami' stay back. Buat kerja yang ntahlah susah nak cakap. Siapa 'kami'? Rakan2 pejabat la. Nanti2lah, ada masa yang terluang aku cerita satu persatu, perlahan2. Pe2 pun baik aku terapi minda dulu. Ha... Meh aku tunjukkan korang gambar pokok anggur yang tumbuh menjalar depan rumah jiran aku. Asalnya pokok ni macam dah nak mati, tapi bila nampak ada tanda2 masih leh hidup, Liza jiran aku pun kemaskini la keadaan pokok ni. Dan hasilnyer..... Lihatla k :)

Antara buah yang tumbuh

Banyak gak buahnye

Ha... percaya kan depan rumah aku?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan