SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 9 November 2010

BOWLING LAGI.......


Jumaat lepas kalau tak silap 29.10.2010, kawan2 kepada anak yang jaga anak aku tu (faham tak?aku pun cam tak berapa nak faham) hehehe, ajak gi Angsana, main bowling. Almaklum ajelah baru lepas gaji, so kiteorang on je la. Aku? tak main. Just jadi pemerhati bebas. Gaji? mana ada gaji, nama pun bebas. Tapi dapatlah gak air 2 tin. Hehehe. Kadang2 gi tempat bowling ni, ok gak. Saje santai2. Kat bandar ni mana la ada sangat tempat2 yang leh tenangkan fikiran tuk release tension. Kat tempat2 cam nie je la. Masa tunggu dieorang datang (sebab kiteorang datang asing2), suami aku ingat nak menyanyila sebarang 3, 4 lagu, tup2 dah sampai lak, so tak jadi kan? Aku pun ingat nak test power la gak, tapi tak reti nak pilih lagu la. Hehehe. Burn gitu je la. Ape2 pun, kite orang still happy masa tu. Pihak lelaki main 3 trip, perempuan mula2 amik 1 je, last2 tambah lagi satu. Naktambah lagi, dah malam la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan