SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 4 November 2010

KANDAS PEPERIKSAAN 04.08.2010, BAHAGIAN C

Semalam dapat keputusan peperiksaan perkeranian / operasi N17 yang aku amik pada bulan 8, 2010 yang lepas. Keputusan 1 lom tau lagi (Bahagian A), Bahagian B aku lulus, Bahagian C tu kandasla. Tapi sebenarnya, aku tak rasa pe2 pun sebab memang aku tak bersedia langsung n baru first time amik kan, lom tau format soalan cam ne. Skrang aku dah tau n pasni aku aku cuba lagi. Kali ni baru aku akan ada perasaan kot bila tau keputusan sebab dari skrang ni aku dah nak persiapkan diri untuk bertempur.Hehehe. Alahai, cam perang besar lak. Bukan pe tau, malam tadi aku belek2 la buku Perintah-Perintah Am dan Arahan Pentadbiran yang merupakan buku yang aku perlu guna tuk bahagian C tu, rupenye jawapan tu kat depan mata je. Time peksa masa tu, macam tak de. Tak perasan langsung. Cari2 tak jumpa. Takpe2, kali ni aku akan cuba yang terbaik. Doakan aku ye. Kat tempat aku nie baru pasal internet, lepas ni kalau tak sibuk aku akan mula melaporkan kisah hidupku kembali. Tunggu.......

3 ulasan:

  1. Lama Fara xupdate blog...rindu ler..

    Psl exam tu, Cuba la lepas ni ok..
    Slmt Maju Jaya Fara...

    Caiyok! Caiyok!

    BalasPadam
  2. Salam Fara,

    Apa khabar, senyap je tup2 dah kandas exam...paham2..Cuba lagi no...

    BalasPadam
  3. Hajar & Kak Mas : Terima kasih......Saya baik2 belaka, badan dah bertambah berat.Hehehe.

    BalasPadam