SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 30 April 2012

CHANTEK HOMESTAY - PAHANG

Semasa kami berkunjung ke Pahang bersempena meraikan majlis perkahwinan salah seorang kawan Ahmad, kira staff UTM la kan, kami telah diaturkan menginap di tiga homestay yang berasingan. Yang ni homestay yang aku duduk. Ok gak la. Manala tau nak gi sini atau kawasan sekitar aku rasa cam nak tempah je homestay ni. Alamat die ade kat gambar bawah sekali. Ok la bagi aku. Ade 4 bilik n ade aircorn.... erm.... best gak kalau kite datang ramai2 kan, dari dok hotel ke mane.... Tapi kalau ikut pandangan n keselesaan orang la kan. Masing2 punya citarasa berbeza.


Tempat duduk depan.....


Ruang berbual kot....


Adif bersama Amirul..... anak Fitri & Naz


Haa... ni la Naz, yang baju kuning belang2 hitam tu Fitri. 


Aku, adif ngan Ammar mestilah nak gambar gak kan....


Saje dok pat lain....nak tunjuk betapa banyak n berjenis kerusi kat homestay nie :)


Family photo mesti.....


Bergambar ngan Kak Ida, isteri Abang Man. Korang tau, punyelah tak senonoh aku ni. Banyak kali jumpe, borak kaw2 punye, tapi baru semalam tanye nama daa.... Hehehe


Ok...ni la alamat homestay ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan