SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 9 April 2012

KERONGSANG 07.04.2012

Oklah, oleh kerana banyak tul insan2 yang memintaku menjadi sub bagi perniagaan mereka, jadi aku rasa amat baiklah sangat kalau aku wat satu lagi label iaitu RUANG NIAGA - MARI MEMBELI. Hehehe.... Untuk keluaran pertama (Chewah.....macam banyak sangat keluarannya ek), aku masukkan gambar kerongsang yang baru di hantar oleh adik aku. Sebenarnya tuk kerongsang ni, aku dah wat 3 trip. Kira ni kali ke 4, baru nak masuk kat blog sendiri sebab sebelum ni masuk kat blog http://accesserichanteq.blogspot.com/ kalau tidak silap aku alamatnya, dah lama tak update. Hehehe.

Semua sekali.....

Kerongsang Juntai Daun (1@RM4, 3@RM10)

Kerongsang Juntai Tiga (1@RM4, 3@RM10)

Kerongsang Petak2 (1@RM3, 2@RM5)

Kerongsang Juntai Satu (1@RM4, 3@RM10)

Kerongsang (lupe nama die, hehehe) (1@RM2, 3@RM5)

Kerongsang Rama2 (1@RM3, 2@RM5)

My favourite :) Gelang tangan.....

Pssttt...Nama2 tu aku la yang beri tuk senang ingatla. Hahaha....

3 ulasan:

  1. cantik..dah lama tak membeli kerongsang ni =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Farra : Bape hengget satu? Juntai daun tuh cantik (:

      Padam
    2. Kak CT : yang tu kite lupela, rasenya 1@RM4, 3@RM10 kot. leh beli campur kalau harga sama.Esok kite letak harga k.

      cheqna : thanks.erm....adiknye bussiness.kite jual gak, jadi sub2...berminat ke?hehehe.

      Padam