SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 14 April 2012

KUL 4.00 A.M


Erm....apa agaknya aku buat seawal 4.00 a.m kan? Hahaha...inilah masanye melayari internet yang kalau sebelum kul 12.00 a.m tu tak berapa nak gi la linenye. Heheh. Inilah broadband yang tahun 2010 lagi aku dah beli, tapi disebabkan pada siang hari kami ade sumber2 lain network ni, so tak kisah sangat ade ke tak. Lagipun, sebelum ni Komai yang pegang. Masa die balik tuk suruh die bawak sekali sebab die pegang tapi tak guna. So. disebabkan die nak spa8 tu, aku hidupkan balik la.

Erm... lupe nak cakap, ni top up punye. Kalau sehari RM5, seminggu RM18 dan sebulan RM50. Memang cam mahal kalau harian, but kami tak selalu guna, so oklah.... Ni aku aktifkan tuk seminggu, so kalau tengok update ke online ke awal pagi tu, tau la kenapa kan? O....tapi ape kena mengena kul 4.00 a.m ni kan? Sebab hari ni Ammar merengek nak susu. Malam tadi aku letih n dah tido lama, so akulah kena bangun ni. N cam biasa la kalau dah terbangun, sukar sikit nak tido terus, so kena cari aktiviti berfaedah, tak kira la ape :) hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan