SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 18 April 2012

LETIHNYA MENUNGGU


Inilah barang2 yang aku bawak gi Maktab PDRM Cheras nie.... Letih da aku menunggu kat Surau Petronas Tol skudai ni.... asalnya kata tunggu kul 4.00, pastu naik kul5.30, pastu kata kul 7.15 n last info lepas maghrib baru pemandu nak bertolak... Aku ni rajin sesangat la nak balik tadi bila da kuar kul 6.00, kata ngan Ahmad biar je aku stay sini sebab mak mertua aku pun baru balik dari kg, so suami nak kena amik die lagi. Malas nak bagi die pening, aku kata takpela, aku bawak broadband, leh gak dok chat ke ape kan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan