SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 21 April 2012

PENATNYE.... MACAM NAK GI URUT.....

Mengantuk, penat, letih semua adelah .... Tu yang terasa nak gi urut. Hehehe. Nak wat cam ne kan, da tugas. Aku baru sampai dari KL sekitar jam 4.00 ++. Lom hilang semua rasa ni, Ahmad kena lak hadirkan diri ke jamuan makan sempena sukan rasanya. Sebelum maghrib dah kuar. Kalau dia ada biasa dapatkan badan aku ni merasa diurut awal, tetapi memandangkan die pun ade urusan rasmi, so bertahan je la aku ni. skrg dah kul 10.30, Adif baru terlena, Ammar juga. Tak lama aku pun join la ni. Aku nak lena awal, anak2 lom tido tak sedap lak kan. Ni antara gambar yang aku bawa, tapi terlalu sikit sebab datang tuk bekerjakan :) But aku ingin sangat menyatakan rasa gembira sebab kehadiranku yang tidak dirancang kat sana telah menemukan aku ngan orang2 yang selalu berhubung n bakal berhubung kelak. Harap lepas ni komunikasi akan menjadi lebih mudah dan perjalanan kerja lebih lancar.


Makan tengahari. Jarangkan orang hidang buat sebiji cam tu. Sedap tau....lembut...


Pertama kali jejak kaki kat Putrajaya


Ronda KL. Da alang2 sampai kan. Hehehe....