SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 14 Mei 2012

JEM - SAKIT TEKAK KE KAKI NI?

Kalau korang nak tau, pagi tadi aku sampai kat pejabat lebih kurang kul 9.40 pagi..... Biasalah, jem.Bayangkanlah betapa sakit tekak aku mengharungi jem yang biasanya aku sampai lebih kurang 7.40, ni makan 2 jam tambahan nak sampai. Nape pulak sakit tekak, bukan sakit kaki kan? Nak tau ke? Betul ni? Sebab..... sepanjang 2 jam tu aku dok menyanyi. Kalau satu lagu 4 minit, cube korang kira, berapa banyak lagu aku menyanyi pagi tadi? Dua jam bersamaan 120 minit. Bahagi 4 sama dengan 30 lagu....Wow!Kalah artis.... Hehehe.... Ala, wat release tension dok berpanas kat dalam kete la.Panas tul, berpeluh2, cair make up tau... Kalau tak caya, cube tengok gambar yang aku ambil ni.




Keadaan masih terkawal, sejuk lagi....bayang2 kereta pun tak nampak.


 

Keadaan dah mula panas, tengok jela bayang2 kete tu. Menegak je matahari yang memancar....... Berpeluh tu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan