SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 4 Mei 2012

JUMPA GAK WALAU SEKEJAP

Akhirnya jumpa gak ngan Zu ni. Zu anak sepupu aku tapi usia die setahun je lebih muda dari aku. Yela, kalau nak dihitung2 orang dulu2 ni, sedara mara aku, ade yang sepupu tu umurnya lebih dari mak aku. Erm.... sebenarnya minggu lepas lagi kami plan nak jumpe. Tapi tau2 je la apa yang berlaku minggu lepas. Ni pun aku dapat jumpa sebab semalam tu kan aku nak gi berurut :)


Tengoklah kecil je Zu ni kan...


Zu ni atuk dia ade keturunan Cina, tu yang putih tu. Maklong aku la tu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan