SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 30 Mei 2012

RINDU SERINDU RINDUNYER.....

Aiii rindu pada siapa tu ek? Hehehe... rindu pada penulisan blog ni la. Aku pun tak tau nak mula dari mana. Sejak gi Bukit Aman hari tu, dapat lak keje2 yang membuat aku agak bz sikit. Erm....ditambah lak ngan hal2 remeh temeh yang susah aku nak jelaskan membuatkan mood, feel semua ntah dimana terbang melayang.... Mungkin aku boleh dari sini, sekarang kan? 

Farraa bercerita.....

Cam ni, aku sebenarnya rasa something yang amat sukar digambarkan saat dan kala ini. Senang kata, tak tau.... Aku bertolak ke KL sekitar jam 5.00 khamis 24/5. Bermalam. Berseorangan.Awal pagi kul 8 bergerak ke B.Aman menguruskan hal2 kerja.... kul 12.00 tengahari gitu, gerak pulang. Dalam perjalanan, baru sampai nilai rasanya dapat panggilan kata kul 3.00 aku kena gerak ke Ipoh, Perak atas urusan tugasan lain. Dengan belum makan semua, aku sampai rumah kul 2.56. Terus masukkan baju lain kat beg, kul 4.30 kenderaan sampai amik. Sampai Ipoh kul 11.55 malam, masuk wat keje sampai kul 2.00 pagi sebab kelas tu leh sampai 2.00 je. Terus keluar minum, kul 3.00 masuk bilik, 3.00 ++ tido, kul 5.00 pagi aku dah terjaga. Kul 8.00 kuar gi buat keje. Letihnyer....

Tapi hal2 ni aku tak kisah sangat, cuma cerita, berita yang tersebar dan disebarkan oleh individu yang suka sangat beri komen tanpa usul periksa, tanpa tau intipati yang buat hati ngan jiwa aku sangat2 kosong....Ya....mungkin inilah perkataan yang aku cari. Sekarang, jiwa aku kosong....(Macam lagu Najwa Latiff la pulak, hehehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan