SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 21 Mei 2012

TAHNIAH!!!MENANG....DART

Pingat Emas....

Tahniah!so blk bile?Hehehe.... itu lah intipati sms yang aku kirim pada suami bila die bagi tau yang dia MENANG dalam perlawanan dart antara fakulti di UTM, Skudai.Ni la, sms tu :)

Pesanan ringkas dari aku...

Tak sia2 aku membiarkan Ahmad bersosial, berlatih ngan kawan2 main dart ni sampai ke tengah malam, awal pagi sampai penah sekali tu die mengaku mainnya kejap je, singgah karaoke lak...Ali Baba lagi tu. Hehehe... Tak pe sayang, yang penting balik urut.... Hahaha. Mama ni ringkas je orangnye.... ( Mungkin korang tak faham kan? Takpela, asal aku ngan Ahmad faham)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan