SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 15 Mei 2012

MINYAK WANGI VS KOPI


Escape & Dunhill

Masa gi Plaza Angsana jumaat lepas, sempat gak aku membeli minyak wangi yang murah2 ni.RM8 je... Aku ni bukan pe, tak tahan kepala ni kalau bau wangi2, nak2 dari minyak wangi mahal.... Penah pening dua hari kepala aku ni. Bila selidik rupenye 2 hari tu aku pakai minyak wangi prada hantaran kahwin la tu. Opss!!! jap2...nape lak aku citer pasal kopi kat tajuk tu ek... Sebab lepas ni aku dah leh la nak bau banyak2 minyak wangi sebab baru aku tau yang kopi dapat hilangkan bau n kepeningan minyak wangi.... Tak caya?Cubelah.Sedap bau kopi tu...Penjual tu la, boleh disapu sana sini minyak wangi kat tangan aku suruh cium. Last2 aku dah pening, aku cakap nak muntah dah ni. Pastu die terus suruh cium kopi.Terus ok.... Info tuk semua :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan