SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 17 Oktober 2012

BEKAS HANDPHONE DARI KAIN FELT

Oleh kerana handphone pun dah bertambah & baru, malu kalau member tau asalnya, jadi kain felt yang ada masa aku ghairah membuat kerongsang tu, aku keluarkan, maka tercetuslah idea tuk wat bekas tuk handphone ni. Sebelum ni aku ada wat bekas tisu yang RM0.30 satu tu. Tapi no enough time nak entry. Too busy la sekarang. Aku saje entry gambar ni, mana la tau ade yang berminat nak minta aku buatkan or pada penggemar kain felt, maybe dieorang leh dapat idea baru. Aku wat simple je. Tengok k :)

Simple kan...ade dua tempat, kalau masuk beg letak kat hitam tu

Kalau kat atas meja, letakla kat merah jambu tu :)

Oh!ya, kalau korang sedar, tadi aku ade sebut malu pada member asalnya kan? Nape aku sebut asalnye sebab konon-konon tak mau member tau awal lagi....Tapi.... bila Whatsapp aku da tertera kat contact mereka, masing2 dok jengah la kan. Pada yang tak tau, Whatsapp tu apa, die satu applikasi yang kita leh chat free wat masa ni, tapi tgk handphone gak la. One more Line, Line ni tak silap siap boleh call free lagi. Erm...korang leh tanya sape yang lebih pakar sebab saya pun budak baru blajar :) Kalau yang da ade tu, just say hi to me k (time ade line wifi je :) terutama di pejabat la kan)

4 ulasan:

  1. Cantikla bekas hp tu...pink+black faveret sy tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. suka2 je sha...bila datang idea, bahan pun ade mulala... but pe2 pun, mood gak yang main peranan. thanks. Farraa da follow Sha :)

      Padam
    2. suka2 pon hasil cantik...thanx farraa...sha folo farraa juge :)

      Padam