SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 29 Oktober 2012

KOLEKSI HANDPHONE PEMBERIAN SUAMI

Handphone pertama (Nokia)

Nak buka kena insert sim

Handphone Kedua (Nokia)

Tak payah insert sim still leh on

Handphone Ketiga (Sony Ericsson)

Pun kena insert sim kalau nak on

Perrggghhhh.... mengantuk sungguh mataku ini. Tapi demi meng update status blog yang ku rasakan telah hampir berkarat ni, ku gagahi jua :) Yup!!! Malam ini inginku bongkar antara kegemaran suamiku Encik Ahmad.

Korang dah tengok kan koleksi handphone pemberian si dia. Haa... Itulah dia, agaknya sebab Ahmad ni memang dah leh baca yang kalau dia tak beri aku handphone baru, sampai ke sudahla aku akan guna Nokia 3310. Ingat lagi tak? Handphone yang memang punyai kualiti yang baik, kalau jatuh dah terburai pun masih leh guna. Tul la... Pada pendapat aku, Nokia still yang terbaik dari segi kualiti dan daya tahan. Walaupun dah 5 tahun handphone pertamaku itu tidak aku aktifkan, ni aku try cas bateri, on, still elok lagi.... Tak percaya? Betul.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan