SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 12 Oktober 2012

DUGAAN MEMBESARKAN ANAK ZAMAN SEKARANG

Erm....sebenarnya aku pun malas nak komen lebih2 pasal hal ni, cam artis selalu cakapla, no comment.Tapi.... aku bukan artis. Hehehe. Rasanya ok kot komen sedikit, just nak luahkan apa yang ada difikiran. Semalam hati ini berbisik, berbicara sendiri. Cian.... Kesian pada ibu2 yang sering diduga dengan 'kenakalan' sikap anak2. Aku khaskan pada anak2 yang masih dibawah jagaan dan tanggungjawab ibubapa ni la. Bukan mereka kurang diajar,tapi ntahlah.... da suratan kot. 

Nape tetiba aku kata macam ni? Saje nak kongsi satu daripada pelbagai cerita. Untuk renungan bersama. Tiada niat lain. Sebab.... sebab semalam ada seorang rakan berkata, ibunya sedih sebab adik dia 'lari rumah'. Tapi nak kata lari pun cam tak leh sebab dia yang hubungi pakwe tu suruh amik. Masalahnya handphone dimatikan. Kira gagal dihubungi. Mereka tau nak cari dimana, walaupun kurang pasti kedudukan sebenar, cuma tak tau cam ne nak pujuk tuk bawa balik. Nak2 orang sedang bercinta. Erm.... aku doakan semoga semuanya akan berakhir dengan baik dan harap dijauhkanlah perkara sebegitu dalam kehidupanku. Ha...pendekkan komen aku. Hehehe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan