SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 28 Jun 2012

PRA BULAN MADU (HARI KEEMPAT) - SHAH ALAM

Hai...mesti korang pelikkan, aku kata line takde tapi still leh update :) Sebab aku dah on kan broadband top up aku selama sebulan. Hehehe....kadang2 awal pagi terbangun, terus on n tengok2 fb pastu update blog. So, disebabkan percutian hari tu lama, tu yang tak habis2 aku citer pasal pra bulan madu ni. Hehehe....

Now, aku nak citer kemana aku gi masa hari ke empat. Mana lagi, Shah Alam la. Pagi2 dah gerak sarapan kat KFC PKNS, pastu gi tasek, SACC Mall. Nak terus gi Plaza Alam Sentral tapi anak2 dah tertido. So malam tu baru gi.

Sebenarnya hari ketiga kami gerak dari Kuala Kangsar tengahari pas Zuhur, pastu terus gerak gi Shah Alam. Malam tu kuar lak gi Up Town.Cian kat adik aku, esoknya keje. Tu pun aku dengar masa hari aku jalan2 Shah Alam ni die minta balik kul 3.00 n rehat terus kat bilik, sampai malam aku ajak kuar pun tak nak.


Tasek Shah Alam yang sungguh menggamit kenangan

Tak silap belakang tu bangunan Siri tempat Dasuki & Ana keje

3 lelaki di hatiku....

Indahnya tasek ni kan...


SACC Mall (Adif dapat baju kat sini)

Kalau nak tahu, punyelah letih dieorang ni, balik dari SACC Mall, dalam kul 11.30 la gitu, terus tido sampai kul 5.00 baru bangun. Tu yang gambar ni aku tulis lunch sebab tak lunch pun lagi :)

 Makan tenghari / petang kat Restoran Jemari, Seksyen 7

Cantikkan bantal2 yang di atur dengan warna2 ceria

Tengoklah Adif, tu belum Ammar yang suka memanjat sana sini. Aktif tul budak2 berdua ni :D

Ahmad wat muka serius la pulak....

Dobi yang membantu aku membasuh baju2 yang dah berkurun terperap dalam beg AF tersingkir (bagasi la, hehehe)

Gi Plaza Alam Sentral aku dapat kasut lak :) Cantik tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan