SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 4 Jun 2012

THANKS ANEEZ


Terima kasih Aneez... Kalau korang nak tau, inilah penanda buku yang Aneez budak Uitm beri masa kami nak final ezam.... Die ni memang kreatif. Orang kata tangan senila. Cantik kalau menulis n melukis. Tapi tak tau la nape die minat bidang pengurusan hartanah kan? Manusia ni pelik, cam aku gak sekarang ni. Amik je Diploma Pengurusan Hartanah, tapi lebih berminat dengan pengurusan pejabat. Tapi bukan salah aku pun, masa mohon belajar tu aku dah letak dah pilihan pertama pengurusan pejabat, tapi tak ditawarkan, so nak wat cam ne kan.... salah aku ke? Hehehe.

Cuma sekarang aku rasa cam perlu melangkah setapak lagi la. Hati ini cam dah terbuka nak pohon jawatan yang lebih layak dengan kelulusan aku. Sebelum ini bukan aku tak mahu, cuma perasaan takut ditemuduga tu tebal sangat. Yela, akhir2 ni banyak sangat perkara yang buat hati aku ni terguris dan perlu pergi jauh dari sini. Mungkin inilah masanya. Masa yang sangat sesuai. Doakan aku berjaya. Berjaya mendapat tempat yang lebih baik dah merubat hati yang luka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan