SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 4 Jun 2012

DINOSOUR KE GAMBAR KAWIN?


Terus terang aku katakan sebenarnya aku nak amik gambar dinosour kecik Adif. Snap2 nampak cam nak amik gambar kawin lak kan? Gambar tu masa aku nikah, sanding kat belah aku, kat belah suami ngan kad kawin yang direka n dibuat sendiri oleh aku :) gambar budak tu gambar adif masa umur bape aku lupela....tapi masih kecil lagi la yang pasti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan