SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 5 Jun 2012

KOLEKSI KERETA

Adif Farha....sorry la, mama terpaksa bawak lari koleksi kereta ni sebab mama tak sanggup lagi tengok bersepah sana, bersepah sini (Alasan je ni sebab memang aku yang nak beli setiap kali kami gi belanja kat Giant, saje je nampakkan Adif kalau g Giant tu biar nampak cam die la yang nak beli.Hahaha...... )

So, apa lagi tuk buat mata ni sedap memandang waktu keje, aku susun elok2 koleksi kereta ni atas monitor n sisi aku. Gambar yang kat dinding tu mungkin aku tak letak kat sini, tapi untuk pengetahuan semua yang ade kat pejabat ni baru 20. Erm... tak cukup lagi tu. Malam tadi aku perasan ade satu lagi dalam bagasi tu. Tapi seingat aku cam ade dua. Nantila aku cari lagi.... bagus gak tau letak apa yang buat hati kite tenang, senang waktu keje ni depan mata. At least bila marah, stress semua, bila kite tengok, belek, cool sikit. Jadi... pada sesiapa yang rasa tengok muka aku ni leh jadi tenang, tak pe aku tak kisah, letak la gambar aku kat komputer ke, meja ke. Hehehe (perasan kan? Hahaha)... Yang penting happy :)



Pandangan Depan


Pandangan Sisi


Pandangan Belakang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan