SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 4 Jun 2012

SAMBUNG BELAJAR



Kepada suamiku, andai apa yang diperkatakan dapat dikota aku sangat2 menyokong untuk dikau sambung belajar sayang..... Hehehe. Bermadah helah la pulak tengahari isnin ni kan? Takdelah, sebenarnya Ahmad nak sambung belajar, die tanya pendapat aku. Die kata 2 tahun je. Faham2 je la kalau da namanya Pengajian Jarak Jauh (PJJ) ni, life mingguan tu takdela sangat kan? Nak2 aku ngan anak2 suka berjalan2. Aku sebenarnya sangat menyokong kalau Ahmad nak sambung belajar, bab jalan tu aku kuar sendiri pun masih boleh lagi, cuma..... bab tak leh nak balik kampung tu aku lemah sikit. So, satu perjanjian (boleh la kata perjanjian) telah dibuat. Oleh kerana mak aku cuti khamis, so setiap bulan Ahmad kenalah amik cuti tuk balik kampung.... Aku bukan ape, sementara ibubapa masih ade, masa ni la tuk kite jenguk mereka. Lainla mak mertua aku, dah dok serumah. Sakit pening depan mata. Mak aku tu walaupun anak ade 5 orang, tapi aku ingat lagi puasa tahun lepas, buka sorang2. Adik ngan Abah? Tu tak yah cakap la, buka kat surau agaknya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan