SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 1 Jun 2012

PAGI YANG INDAH......


Indah kan alam ciptaan Allah. Aku selalu melihatnya tapi tak dapat nak amik gambar sebab takde kamera yang canggih manggih tuk fokus pada sesuatu sudut tu. Andainya aku ada n tau cara2 nak amik gambar biar kelihatan hidup dan menarik, pastinya aku takkan lepaskan peluang tu sebab keindahan tu sentiasa ada didepan mata... Kalau nak tau, keindahan pagi ini ialah sewaktu terbitnya mentari 27/05 yang lalu tatkala aku ingin menyidai kain sebab sabtu tu aku masih di Perak tak dapat nak basuh kain.Waktu ni pun aku tergesa2 sebab kul 10 dah plan nak balik kg sebab anak sedara belah suami kawin.Plan je, akhirnya kul 11 gak baru gerak....kira minggu ni memang aku tak rehat. Nak amik cuti isnin tu, sabtu lagi Sahdan (budak pejabat aku) dah call minta tolong wat keje tuk die,SEGERA lak tu.... Aku pun memang ade keje yang perlu tindakan segera, so tak leh la nak lari n berehat dulu. Takpe, wat keje dulu, siapkan. Dah siap senang nak ber ' honey moon' 17/6 ni...Hehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan