SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 9 Julai 2012

AKU KAH YANG BERSALAH??? MAAFKANLAH AKU.....

Alamak tajuk...Cam lirik lagu gitu!!!Class...Hahaha :D Saje la kan, nak fikir sejenak tentang pemikiran orang disekeliling kita ni.....Bukan pe, tadi family mak aku nak gi Melaka menyunjungi seseorang di satu tempat atas urusan rasmi. Aku penah gi tempat tu, tapi aku dah akui yang aku kurang pakar area tu n minta salah seorang dari adik beradik mak bertanya pada salah seorang adik beradik aku yang sememang2nya tau.... 

Masa mereka call, aku ngah drive on the way balik rumah JB bersama Adif & Ammar (Ahmad lom balik.Huhuhu.Sempat menyelit lagi tu.Hehehe), so agak sukar untuk aku menjawab dengan keadaan Ammar yang terlalu rajin nak jadi pembantu memegang phone(bayangkanlah). Tak tau nak cakap cam ne. Aku letak n aku call balik lepas tu sejurus aku top up n berhenti seketika, tetapi nada penerima cam lain, bertukar sebab mereka telah masuk ke N9 n kena pusing balik sebab nak gi Melaka. Aku tanya dah tanya pada yang sepatutnya lom, die kata tak? So, adakah aku yang bersalah kerana tidak memberi arah n hala tuju yang sebenar atau ntahlah...Tapi andai aku yang difikirkan bersalah, aku minta maaf je la.

Lagipun silap aku gak kerana aku seharusnya sedia tau sebab aku kan sentiasa menjadi bahan rujuk pada orang2 seperti mereka. Erm... kalau ikutkan, memang aku ni dah macam adik beradik dieorang bukan anak sedara :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan