SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 6 Julai 2012

PAGE BARU - @Diella Lovely Store


@Diella Lovely Store? Hehehe... biasala aku, suka wat yang pelik2, tak cukup friendster, blog, facebook, ni dah wat pages lak. Asalnya page aku namanya Conet Online, tapi tu pages percubaan je. Gambar profile pun aku letak gambar burung, ntah ape2 ek...mesti orang yang like pun cam terpaksa je. Hehehe. So, bila dah tau wat pages, aku letak nama baru n dalam tempoh menyahkan Conet Online pun bermula.Bukan buang sebab tak suka, tapi biarla nama Conet tu disimpan dalam diri aku je :) So, kalau tetiba aku senyap tak update2 blog tu maybe sebab aku ngah bz mengemaskini lain2 urusan di laman maya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan