SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 1 Julai 2012

MENITIS GAK AIR MATAKU.HUHUHU

Kesedihan melanda hati ini tatkala bas yang membawa suami berlepas ke Universiti Utara Malaysia (UUM) bersempena Sukan Universiti Malaysia (SUKUM).

Ahmad  "Mat Pit suruh isteri balik sebab tengok dah macam nak menangis je."
Aku "Siapa?"
Ahmad "Isteri die yang nak menangis, bukan anaknya"
Aku "Ye ke"

pastu aku pun balik....

SMS dari Ahmad : Baru gerak syg
SMS dari aku?panjang sangat kalau nak taip tapi yang pasti ayat cukup baik, cam cool je, cuma suami tak tahu air mata dah berjujuran masa taip sms tu.Huhuhu.Ye la, aku tak nak die risau.Biarlah die fokus pada pertandingan tu nanti. Aku gak yang bagi sokongan n kengkadang kongkongan (hahaha, yelah, penah 2.30 pagi baru balik kalau ade latihan tu).Tapi more pada sokongan tau...

Dan aku cam biasala, sambil menaip ni pun dah macam air paip yang kepala paipnya rosak, dah loose orang kata, mengalir halus berjujuran air mata. Hehehe. Siapa tak sayang suami kan, siapa pun die, die tetap suami aku.Orang yang sudi menjadikan aku isteri yang sah tanpa ragu akan kenaifan diri ini. Mungkin aku pernah lupe diri, tapi aku tahu, aku sangat sayangkan keluargaku ini. Maafkan ayang sayang.......Dan terima kasih :) Good luck!!!

With Mat Rais

Antara 7 bas yang menanti

Geng Bola Sepak

Salah satu isteri yang setia menghantar & menunggu

Adif pun nak join :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan