SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 10 Julai 2012

TUMPANG SIMPATI - TAKZIAH CT

Orang biasa kata "kawan ketawa kita senang cari, kawan menangis sukar dijumpai ". Ntahlah, aku pun tak tau betul ke tak ungkapan yang aku guna dapat kisah kehidupan masyarakat yang aku nak N3 ni. Kali ni aku nak ucapkan takziah pada tailor aku yang dah merangkap kawan aku sebab rumah dia baru sahaja terbakar lebih kurang pukul 4 lebih petang semalam. 

Terima kasih sebab sudi berkongsi kisah sedih beliau dengan aku. Tengahari tadi sempat gak aku datang jenguk rumah dia, tapi dia tiada dirumah (memang tau dia takde, cuma nak tengok keadaan rumah dia je). Lalu aku pergi ke rumah adik dia tempat dia menumpang sekarang. Yela, sape tak sedih kan? Aku kata dengan dia, walaupun aku tau sukar untuk dia hadapi semua ini, tapi aku tetap doakan dia tenang dalam menghadapi ujian dan dugaan ini serta berharap semua urusan akan berjalan lancar. Sekali lagi, takziah Siti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan