SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 11 Julai 2012

MANA SATU PILIHANNYA?

Alahai Encik Ahmad, Encik Ahmad.....ingatkan dapat balik awal da dapat dok berehat kat rumah hujung minggu ni, rupenya jadual lain dah menanti. Dah macam ahli politik yang nak bertanding dalam PRU la pulak..... Hehehe. Cuba korang bayangkan, kalau ikut jadual SUKUM 02.07.2012 hingga 13.07.2012. Isnin petang da dapat balik sebab bas penuh n boleh bertolak awal pada sesiapa yang telah selesai berjuang.

So, semalam pagi sampai. Kira ok la kan? tapi....erm.... Ahmad masuk pejabat jap tengok2 apa yang perlu dibuat. Haa...ni la yang dia dapat, jadual kursus. Nampaknya dia kena wat pilihan, nak daftar & kuliah ke nak gi kursus sebab cuba korang teliti tariknya, sama  kan? Erm...tapi aku tau mane yang dia gi sebab ada boleh di runding :) Cume pe2 pun yang pasti hujung minggu ni tetap sama, Ahmad tiada dirumah, tapi di Pasir Gudang. Huhuhu.......

Pendaftaran Kuliah

Kursus

Tiada ulasan:

Catat Ulasan