SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 12 Julai 2012

BENGKEL KEIBUBAPAAN SIRI 1/2012 ANJURAN BAKA

Erm....pagi ni aku da bersiap sedia nak mengikuti bengkel keibubapaan yang dianjurkan oleh BAKA. Pada sape yang tak tau BAKA tu apa, meh aku bagi tau, BAKA tu singkatan untuk Bahagian Agama dan KAunseling. Memang aku yang mengada2 meminta CC hantar nama aku. CC tu apa plak? CC tu Ketua Kerani, tapi nape tak KK kan? sebab die guna bahasa orang putih kot, Chief Clerk. Hehehe...... Gambar? mesti la belum ada lagi sebab bengkel ni direncanakan antara jam 8.00 pagi hingga 1.00 petang. Sekarang kul 8.00 pagi pun belum...

Sebagai persediaan, aku dah siap2 beli buku nota. Baru tau.... Nanti aku N3 gambar k sebab sekarang nak gi Dewan Kristal dimana bengkel ni diadakan... Chau Chin Chau.....(jam 7.54 pagi jam pejabat)


Setelah lebih kurang 5 jam berlalu....


Sekarang jam 1.28 tengahari, jadi dah tiba masa rehat n bersantai tuk update blog. Hehehe. Oklah, kita sambung balik k. Tak banyak gambar aku dapat amik, tapi banyak sangat info berguna tuk aku kongsikan bersama. Nanti ada kesempatan aku bagi k. Sekarang layan la dulu gambar yang ada ye.


Aturcara majlis

Laksa Johor pilihan makanan kali ini

Berakhir sudah...muka masing2 dah letih

Buku nota baru tu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan