SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 9 Julai 2012

PUNCH CARD - MERAH

Haa...kalau nak tau, pagi tadi huru hara aku rasa keadaan aku nak gi keje. Adif ngan Ammar leh lak bangun pagi, habis tergendala semua yang nak dilakukan. Dari aku nak bergaya berkebaya, tudung simpul2, last2 jubah yang tak yah gosok jadi pilihan sebab ke mana aku pegi, mereka mengekori.  Nak mandi pun kena cepat2....... Tapi still mandi :D Bimbang terkena seterika panas, aku putuskan gosok sikit je lagipun jubah tu tak yah gosok pun dah ok. Yang paling dasyat aku kuar rumah kul 7.24 pagi. Gerak dari rumah pengasuh jam 7.36 pagi.... Drive mengikut aliran trafik, kul 8.14 pagi baru sampai pejabat sebab tak singgah UTM (Ahmad kan lom balik). Tapi biasa kalau dah terlewat pun, tak singgah UTM gak sebab Ahmad hantar :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan