SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 24 Julai 2013

05 JULAI 2013 MAKAN-MAKAN MENYAMBUT BULAN RAMADHAN - Wat kerabu jee.....

Haa...sebab masa ni jumaat terakhir sebelum kedatangan Bulan Ramadhan tahun ni, so pejabat macam biasa la ajak bawak makanan. Aku kan special kes, jadi aku tak janji ngan dieorang nak bawak pe. Last2 aku bawak pelam yang bukan macam biasa aku beli tu, cili semua la, wat kerabu mangga kat pejabat. Buat2 tak bawak garam. Bagus....... serba tak kena. Ish3....... dah la bawak tu je. Hehehe.

Aku wat kerabu je. Dieorang bawak ayam, udang, sotong, tetel, telur masin, daging. Huhuhu. Muai makan kali ni :-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan