SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 23 Julai 2013

05 JUN 2013 HADIAH HARIJADI ADIF FARHA - Dapat gak cari hadiah nie.......


Selamat petang semua....... Haa, anda da fikir menu apa nak berbuka petang ni? Jangan pening2, kalau rasa dah tak tau nak masak or makan pe, gi je Bazar Ramadhan, pasti ada yang berkenan di hati, yang penting pulusnya ade....... Kang pening lain lak. Al maklum ajelah da hujung2 bulan ni. Nak tunggu gaji walaupun lagi beberapa hari, tapi rasa lama la sesangat ya? Hehehe.

Oklah, malas nak bebel panjang sepertimana seawal kul +- kul 3 pagi tadi aku cakap nak N3 citer kan? So kita mulala dengan hadiah hari jadi Adif yang ke 5 tahun ni. Birthday Adif sebenarnya 01 Jun, tapi dek kerana mama dia ni, akulah kan? Nak sangat bende alah ni, tu yang delay sampai 05hb tu. Berapa banyak nak mulala kan? Erm.......

Pada sesiapa yang ada anak2 kecil seusia anak2 aku ni, aku cadangkan belilah satu kat rumah. Eh! bukan sebab aku juallah, tapi amat bagus tuk letak barangan mainan yang kadang kala bersepah satu rumah bila anak2 bermain. Aku da praktik kan. Tu sebab leh cakap n kongsi bersama. Bak kata2 yang aku penah dengar tapi lupelah kat mana, ''Ilmu untuk dikongsi, bukan disimpan''.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan