SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 25 Julai 2013

LAGU RAYA DAH BERKUMANDANG - Rumah still tunggang langgang.......

Oklah....sekian sudah aku N3 citer dari bulan Jun sampai ke pertengahan Julai. So, tiba masanya kite N3 citer terbaru, terkini pada hari ni kan? Ade satu lagi story tapi sebab lom siap, aku biar siap dulu baru aku N3 ye :-)

Haa... hari ni aku dok rumah, buka radio banyak dah kedengaran lagu2 raya diputarkan dicorong2 radio. Eh! masih dipanggil corong ke? Speaker la. Hehehe. Itu menandakan dah masuk pertengahan Ramadhan dan dah dekat da Syawal. Huhuhu. Cam ne ni, raya dah dekat tapi rumah masih cam ni gak, makin berselerak adelah sebab macam aku cakap tadi story yang aku nak N3 tu lom siap. Kalau dah siap, baru aku leh kemaskini semua. Harap hari ni orang3 tu datang n siapkan agar aku bebas nak mulakan keje2 pra syawal ni. Kannn.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan